[[[No puc mes!!]]] -I-
Hola, Soc una noia de 12 anys, daqui poc faig 13.
Resulta que amb vaig enamorar del nen que amb va robar el meu móvil.. va ser una historia molt llarga.. ens vam perdonar i tot pero el movil no se n'ha parlat mes...amb sentu com una estupida, m'he liat amb ell i tot.. ell m'ha fet moltisimes putades en les cual jo no m'he donat compte..Pero va arribar un dia que amb va demostrar realment que sentia molt per mi.. jo mu vaig creucre tot els seus testimu i tot el demés.. perque? perque ell m'hu va demostrar.. pero bueno tot va anar bé i jo li passaba fotus per facebook per chat fotus meves provucadores.. pero amb roba, (en el mirall amb el cul.. com ara totes) moltisimes més...Bueno i vam tallar fa poquet per piques i aixo.. pero esque ara tinc por.. perque ell encara te les meves fotus guardades i tinc por qde que amb fagi putades.. de que fagi algu..pfff la veritat estic feta un lío.. ell ahir amb va obrir insultan-me dienme que no amb lío be.. moltes coses.. jo lu primer que vaig fer es blokejarel. Bueno i clar, com anem a la mateixa escola e mateixa classe..he penssat en el que el puc denunciar per robar-me el móvil.. pero es massa tard.. ja que semble una venganza.. bueno estic amb superdubtes.. la meva mare s'arriba a enterar de tot aixo i buff no se que amb fa.. ajudeume siusplau!! contesteum-he lu avans possible!! gracies
InterPersonal

Bon dia Anonimaa,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
En primer lloc el que et direm és que agafis el que t'ha passat i puguis aprendre'n per tal que no et passi en futures relacions. Quan nosaltres enviem fotos a algú, perdem el control d'aquestes fotografies, i per tant, nosaltres sempre recomanem que encara que es tingui moltíssima confiança amb la persona, MAI s'enviïn fotografies per les xarxes socials, xats, etc.
Tot i així el que sí que et direm és que si algú fa ús de les teves fotografies sense el teu permís, pots denunciar-ho. És un fet denunciable.
Dius que la teva mare no ho sap, nosaltres et recomanem que si veus que la situació t'angoixa molt, o es descontrola, que parlis amb un adult que pugui ajudar-te i reconduir la situació.
Una abraçada!
www.consultajove.cat