Que faaaig???!!!!
Hola!
Us escric perque no sé que fer, els meus pares estan separats desde fa uns anys (tinc custodia compartida), i els dos han refet la seva vida amb una nova parella. Pero la parella del meu pare no la aguanto, cada dia discutim... Ja he parlat amb el meu pare pero segueix igual. He pensat anar a viure amb la meva mare pero es que no vull perdre la relació que tinc amb el meu pare... No sé que feeeer!
Elena Crespi

Primer de tot, et felicito per haver-ho parlat amb el teu pare. Ara només faltaria que els hi expliquessis a tots dos totes les opcions que se't passen pel cap.
El shi pots comentar que la convivència se't fa difícil i que sents que estaries millor amb la teva mare i, a partir d'aquí, potser s'obre una nova via de diàleg.
També et demanaré que et plantegis què és el que no suportes de la parella del teu pare i que puguis plantejar-te què et facilitaria la convivència amb ella. I si veieu que és molt difícil, busqueu ajuda d'algun mediador o terapeuta familiar perquè us doni un cop de mà.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com