VERGONYOS
http://www.adolescents.cat/noticia/27852/es/torna/viral/foto/parella/joves/practicant/sexe/al/mig/carrer/foto
Sóc una gran seguidora de la vostra pàgina i aquesta notícia m'ha decebut.
La gent té el dret de fer el que vulgui i on vulgui, tot i que no està gens bé fer-ho en la vía pública. Igualment, no sou ningú per a penjar aquesta imatge a les xarxes socials, donant a veure a tots els vostres seguidors aquesta imatge. Em dona vergonya això que acabeu de fer, no m'ho esperava de vosaltres.
Suposadament aquesta pàgina està dirigida per adults concients i per psicòlegs, no? Doncs no entenc com heu pogut cometre aquest greu error.
No us heu parat a pensar com us sentirieu vosaltres si us fesin una foto i la pengessin a internet? Per molt que no diguessin els vostres noms us sentirieu avergonyits i molt.
Us ho repeteixo, m'heu decebut.
Elena Crespi

Hola asdf!
Doncs primer de tot, dir-te que l'equip de psicòlogues estem al càrrec del consultori només. La resta de continguts no són responsabilitat nostra.
I tens tota la raó que tothom té dret a fer el que vulgui, només faltaria. Però segurament des de la redacció d'adolescents.cat han agafat aquesta notícia en to d'humor. Jo mateixa l'acabo de llegir i he vist que han agafat la part divertida de tot plegat.
Entenc que tu no hi estiguis d'acord però suposo que és el risc que hi ha quan es fan coses a la via pública... que algú et pot enxampar i la imatge es faci viral. Això passa en aquest cas i amb moltes d'altres coses.
Et recomano, doncs, que no et facis còmplice de res que es faci viral i que sigui d'aquest estil i així donaràs exemple als del teu voltant.
Gràcies pel comentari.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com