Autoestima
Hola, us escric perque em costa molt creure en mi. Moltes vegades veig a algu més gran i em cohibeixo o un altre exemple de la meva baixa autoestima és que depenc molt dels demes i dubto de mi. M'agradaria poder creure en mi i que no em fos difícil anar a mort amb les meves idees però no ho se fer. Podrieu dir-me alguns trucs per pujar l'autoestima siusplau? Me n'adono de que m'afecta molt en l'estat d'ànim i que si cregues en mi no patiria tant per algunes coses.
Moltes gracies ,petons!
InterPersonal

Bon dia numa,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
L'autoestima ens ajuda a sentir-nos bé amb nosaltres mateixos, però com tu dius, quan aquesta ens falla ens pot fer sentir malament.
Et proposem que facis el següent exercici:
Imagina que un dia et despertes al matí, i totes aquestes coses que comentes han desaparegut. Com seria el teu dia? Quines coses canviarien? Com se'n adonaria la gent que la teva autoestima està millor?
Respon amb detall aquestes preguntes, i cada dia posa en practica una petita cosa de les que hagis pensat que canviaria. Coses molt petites, no vulguis anar massa ràpid! A veure com et va! ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat