DESESPERADA ( siusplau no publiqueu la consulta a la web!!!)
Hola, sóc noia, tinc 14 anys i mai me liat amb ningú. M'encantaria probar-ho ja que una de les meves millors amigues sa liat un munt de cops i diu que és una passada. El problema es que he intentat coneixer a gent per ask, facebook, insta... i no hi ha hagut sort. Què haig de fer? vull consells o coses que em puguin ajudar a coneixer a gent.
Gràcies.
InterPersonal

Hola!
Hi ha moltes maneres de conèixer gent nova a part de fer-ho per les xarxes socials. Una manera és apuntar-te alguna activitat que t'agradi, de manera que t'ho passis bé mentre coneixes gent nova. També pots apuntar-se als plans que fan els teus amics, que et presentin gent, etc.
Amb tot això podràs conèixer gent nova, però això no assegura que puguis liar-te amb algú. Pensa que embolicar-se amb algú és quelcom que ha de sorgir, que no ha de forçar-se, ja que si ho fem, és probable que les coses no surtin com esperàvem i que potser després ens penedim del que hem fet. Ets molt jove, i a cada persona li arriba el seu moment. Intenta no estar tan pendent d'haver-te de liar ja amb algú i gaudeix de cada persona que vas coneixent!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat