El vull oblidar, però és impossible.
Bones, fa uns quants mesos el meu ex-nòvio em va deixar, jo en aquell moment em pensava que l'oblidaria fàcilment. Ara, el vull oblidar però no puc, tinc ganes de fer-li petons i abraçades, dir-li el bona nit i el bon dia, dir-li que l'estimo. L'intento oblidar però el trobo pel carrer i em torno a enamorar d'ell.
És veritat que si ha de tornar, tornarà?
Val la pena sortir-lo a buscar?
Moltes gràcies i molts petons.
InterPersonal

Hola anonim!
Les relacions que han estat importants per nosaltres no es poden oblidar, però aquest dolor que ara sents no dura per sempre. De mica en mica aniràs estant millor i podràs recordar la vostra relació sense tant patiment.
Quan una relació s'acaba és normal que hi hagi moments on trobem molt a faltar a l'altra persona, on ens agradaria abraçar-la, etc., i hem de comprendre que això forma part del procés. No sabem el motiu pel qual la vostra relació va acabar-se, valora tu mateixa si hi hauria alguna possibilitat de tornar-ho a intentar o és bastant definitiu. Això et donarà pistes per saber què és millor fer.
La nostra recomanació és que intentis fer coses que t'aportin benestar i tranquil·litat. Busca estar bé i distreure't, t'ajudarà a estar millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat