Ja no sé què més puc fer, necesito AJUDA, SIUSPLAU !!!!
Hola! Supuso que us dec sonar d'una altra consulta que vaic fer sobre si el meu pes estaba bé, bé em vau dir que estaba dintre del que se'n diu pes normal. Ara bé, el que em pasa fa cosa d'uns 5 mesos o per aquí és que he agafat molts de complexes amb el meu cos, em veic super gorda, tot i que hi ha gent que em diu que estic bé però jo no en faic cas perquè en el meu cap només tinc descrita de mi la paraula GORDA. L'altre dia vaic anar al metge i jo volia dir-li si em podria recomanar de fer una dieta per eliminar grasa de les cames i la panxa, però no em vaic atrebir a dir-li perquè al davan meu hi tenia a la meva germana i la meva mare. Jo faig unes 6 hores a la setmana d'esport, cada dia vaic a nedar mitja horeta, ja que m'agradaria fer més per cremar més calories, però no tinc massa temps ; també menjo de tot però intento menjar poca quantitat, saludable i intento no menjar coses amb molt de colesterol i grasa. Bueno, el que m'agradaria esque em podesiu dir alguns consells per desfer-me de la grasa que no m'agrada del meu cos ( especialment cames i panxa ). També m'he descuidat de dir-vos una cosa, també faic basquet al cole, 2 hores per setmana i jo corro molt, però tambè tinc un altre problema, la respiració, sempre respiro per la boca i suposo que per aixo em dec quedar vermella i no poguer agafar gaire aire. Us demanaria siusplau que m'ajudesiu a ekiminar grasa i com respirar bé per no quedar-me vermella. Sé que ès moooolt demanar però us demanaria siusplau que m'ajudesiu, perquè sou EL MILLOR QUE HI HA!!! Seguiu així, que gràcies al vostre treball, milloreu la vida de moltes persones de la millor manera possible.
Moltes Gràcies i petons.
Gràcies pel que feu dia a dia!!!
i tmb gràcies per ajudar-me!
PD: Faltes
Laura Medrano

Hola guapa!!
Doncs malauradament com que poques vegades us poseu un nom o nick quan feu una consulta, no sabem ben bé qui ets ni a quina altra consulta et refereixes. Tot i així t'agraïm que ens hagis tornat a escriure.
En primer lloc has d'entendre que si a l'altra consulta et vam dir que el teu pes estava dins la normalitat i si a més les persones del teu voltant et diuen que el teu pes és correcte, probablement el que et passa és que t'estàs obsessionant amb tot això i no ets capaç de veure't tal i com realment ets. D'això se'n diu distorsió de la imatge corporal i significa que quan et mires a tu mateixa et veus més voluminosa (o grassa, digues-li com vulguis) de com realment ets, fent que et sentis malament i que pensis (erròniament) que t'has d'aprimar. Quan a una persona li passa això, significa que s'està obsessionant massa amb el pes i la figura corporal, podent arribar a ser un símptoma de que potser estàs començant a patir un trastorn de la conducta alimentària.
El fet de que l'altre dia quan vas anar al metge et fes vergonya demanar-li una dieta, pot ser que sigui perquè en el fons saps que no et cal i que el metge t'hagués dit que no? Podria ser?
Pensa que fas moltíssim esport i per tant el teu cos té la forma que per genètica ha de tenir. Si no fessis esport o en fessis massa poc et podria recomanar que fessis més hores, però no et cal perquè entre l'esport del cole, la natació i el bàsquet és més que suficient. A més també dius que menges variat i saludable! No es pot demanar més: tens un estil de vida i uns hàbits molt saludables. Felicitats!
El principal consell que et donem és que aprenguis a valorar-te a tu mateixa i a estimar-te tal i com ets, ja que els teus hàbits són correctes. Si segueixes amb aquesta obsessió amb el cos i veus que et costa treure't la paraula "gorda" del cap, hauries de demanar ajuda per a que una persona experta t'ensenyi a estimar-te i a veure't realment tal i com ets.
P.D. Si et preocupa concretament el greix de les cames i la panxa pots fer exercicis tipus abdominals i/o saltar a corda ja que així treballaràs aquestes dues zones específicament, però el realitat amb la natació i el bàsquet ja ho estàs fent.
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano