Amor impossible
Hola, em dic Clàudia i tinc un problema. Fa uns dies vaig coneixer a jn noi a partir d'un joc. Vam començar a parlar i cada dia ens anàvem enamorant més, el problema es que ell és de Mèxic i no ens podem veure. Sé que sembla que no sigui important, però per mi ho és molt, l'estimo molt i necessito veure'l. Ell també vol veure'm i no sabem què fer. Si us plau ajudeu-me, necessito la vostra ajuda.
Gràcies.
InterPersonal

Hola!
Gràcies per escriure'ns, sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Entenem que tinguis ganes de veure'l! Però les xarxes socials són enganyoses i cal anar amb cura. Abans de conèixer-lo més, és important que tu valoris si tens ganes de tenir una relació a distància. Les relacions virtuals són complicades de portar i no sempre estem preparats per assumir tant desgast. Cal que les dues persones estiguin molt mentalitzades i tinguin ganes de cuidar la relació.
Per altra banda, en tractar-se d'una relació virtual, que no us coneixeu cara a cara, és important que t'asseguris que es tracta de la persona que t'ha dit. Compartiu algunes fotos (Sobretot que no siguin íntimes), programeu algun skype o feu alguns àudios a través del telèfon mòbil o del xat del facebook. Així mica en mica us anireu coneixent més i tu podràs valorar si et continua agradant o no....
A més, també et direm que ho comparteixis amb les teves amigues i amb la teva família. Quan un desconegut apareix a la nostra vida, és fàcil intentar amagar-ho, però en tractar-se d'una persona (de moment virtual) és millor que en parlis amb els de casa teva (per seguretat).
I aneu parlant.... sense presses, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat