AJUDA SISPLAU JA NO PUC MES! MAGOVIO
Hola, necessito ajuda! tinc unaltre problema amb un noi de la meva classe, des de que va començar el curs m'estic opcessionant o enamorant d'ell nose que es..Bé amb ell sempre ens ''barallavem'' i aixi de conya saps..I sempre em somreia i amb mirava a les hores de classe..i despres mobria per whatsapp i em deia coses molt maques, però fa poc amb vaig enterar de que li agradava una nena i em vaig quedar com pot ser no li agrado jo? osigui no es per creure's res però si em deia aquelles coses i tal..I puf em vaig desanimar molt des de allà em va vaixar molt l'autoestima i cada vegada em veig pitjor, bueno i aquets dies em diu vols sortir amb mi, follem..? no sé que jo crec que mo diu de broma osigui clar, però perque m'ho diu si li agrada unaltre nena?? Pf i desprès apart de això avegades m'insulta.. osigui no entenc res, això se'm està fent molt raro ara pensareu però que diu aquesta, però esque es veritat i no paro de pensar en ell osigui amb passo tot el dia miran-lo i deu pensar que sóc una pesada i puuuuf ajuddaa!!!
InterPersonal

Hola!
La teva autoestima no pot dependre d'agradar o no a un noi, fixa't que si no és molt susceptible de tenir pujades i baixades per aspectes que tu no pots controlar.
Per altra banda, has de valorar si et compensa estar pensant en un noi que en algunes ocasions t'insulta. Pensa que això és inadmissible, sota cap circumstància ningú t'ha de faltar el respecte i insultar-te és una manera de fer-ho. Així que no ho permetis (encara que estiguis enamorada).
La nostra recomanació és que et centris en tu, en pujar la teva autoestima, en envoltar-te de persones que t'aportin benestar, i si ell ho vol, ja vindrà a tu, però sempre amb respecte!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat