Complexes
Hola! Se que tothom te els seus complexes i que es normal que et fagin baixar l'autoestima però esque jo en tinc molts i no se que fer per superar-los. Se que no m'hauria d'obsesionar pero esque no puc deixar-ho. Per exemple un dels meus complexes son els meus ulls, els odio i aixo fa que em sigui dificil mirar als ulls a algu i sempre que ho faig em sento incomoda. Un altre complex que tinc son els meus pits, estic molt plana i totes les meves amigues fan una talla gran, el que m'acomplexa d'aixo es anar a la piscina o a llocs i que els nois em comparin amb elles. El que mes em molesta de tot es saber que no puc fer res per canviar-ho aixi que per aixo m'agradaria superar-los d'una vegada per totes.
Siusplau no publiqueu aixo com un article a la portada, molts petons i gracies!
InterPersonal

Hola cw2000!
Els complexes físics són tot un món! Com molt bé expliques, tots i totes tenim alguna part del nostre cos que no ens acaba d'agradar, creiem que és el primer en què es fixa tota la gent quan ens veu, però sovint nosaltres hi parem més atenció que la resta. A més, intentant fer mil estratagemes per dissimular-ho, és possible que aconseguim centrar-hi més l'atenció.
Fixa't que quan aconsegueixis mirar-te amb una mirada d'estimació i acceptació, tot això que tant et preocupa ara, deixarà de fer-ho!
Pensa que tots els pits són bonics, siguin grans, petits, mitjans... és important que no estiguem comparant-nos constantment amb la resta, ja que tendim a pensar que els dels altres són millors que els nostres, i això no és veritat!
Mira't al mirall sense por, fixa't en aquelles coses que sí que t'agraden tu i intenta potenciar-ho!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat