BEST FRIENDS...
( El podeu publicar)
Resulta que jo tinc un grup de millors amigues i una d'elles esta com més distanciada de mi i de l'altra meva millor amiga. S'enfaden per tonteries com per exemple que no li agrada que parlem de cavalls ( ja que jo i la meva altra millor amiga anem a la mateixa hípica i ens encanten els cavalls) no li agrada que no estiguem d'acord amb ella i tot això. A mi, quan ens enfadem em sap molt greu ja que me l'estimo molt i es un amor de persona però es comporta d'una forma molt rara. No sé si es enveja o esque estic fent les coses malament. El que em molesta mes es que un dia que estava super enfadada la vaig criticar i es va enterar i es va enfadar. Jo vaig reconeixer que no ho havia fet bé i li vaig dir que em perdonés. Però va passar de mi i em va començar a insultar. No sé que fer. Tinc un caràcter fort i de vegades faig les coses malament però aquesta vegada trobo que no n'hi ha per tant. Una altra cosa que em va molestar va ser que parla dels cavalls com uns putos animals amb 4 potes i que fan un soroll raro i aixó no m'agrada. De totes maneres tinc ganes de recuperar la nostra amistat però ella és molt rancuniosa i quan ens portem bé em va recordant tonteries que a ella li van ofendre i no m'agrada.
Gràcies per ajudar en moments difícils.
InterPersonal

Hola Cattitude!
Si tens ganes de recuperar el que teniu i és important que pugueu parlar-ne. Si ella és més rancorosa, sigues tu qui dóna el primer pas. Busca un bon moment de tranquil·litat per parlar-ne. Explica-li com et sents, que l'estimes i que t'agradaria que la vostra amistat no es veiés afectada per tenir punts de vista diferents.
Pensa que veure les coses de manera diferent enriqueix molt les relacions, per tant intenteu trobar l'equilibri i respecteu l'opinió de cada una sense que això us faci discutir!
Parleu-ne amb calma i busqueu la solució!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat