Ja no se què més fer...
Hola, tinc quinze anys i ja fa pocs anys que la meva vida ha canviat. El problema és que no sóc oberta amb la gent. Sóc massa tímida. Del meu grup d'amigues jo sóc la més callada, la més aburrida... Sempre que vaig camí a l'institut penso: va, avui seras com les altres i feras el boig! Però sempre acabo igual, sent tímida. Quan arribo a casa fins i tot em renyo a mi mateixa perquè no he fet el correcte. Crec que fins i tot m'estan deixant de banda perquè sóc una sosa aburrida que només callo quan estic amb elles. Què puc fer per ser més oberta? Ja ho he probat tot però no em funciona. Això afectarà al meu futur? Estic molt desesperada...
Gràcies i espero que em pugueu ajudar! Petons.
InterPersonal

Hola AnnaF💜!
Fixa't que estàs intentant forçar quelcom que és espontani. Per tant, el primer pas és que t'acceptis tal com ets, però no des d'una perspectiva negativa, sinó positiva! Ser més reservada o tímida no sempre ha de ser negatiu!
Sigues i mostra't tal com ets, això sempre t'obrirà portes, ja que si intentes ser qui no ets, t'estaràs enganyant a tu mateixa i a la resta, i no et sentiràs còmoda! Per tant, coneix-te millor, buscar i potencia tot allò que et fa única i especial! Sigues natural i no una còpia d'altres persones!
Si t'estimes i t'acceptes tal com ets, el teu futur no se'n veurà afectat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat