Tinc por de mi mateixa
Hola!
Bé, el meu tema és una mica complicat... des de fa temps estic que no estic. Penso continuament en el suicidi, per no dir sempre. El cas és que ni tan sols sé perquè. Quan tinc un mal dia, només penso maneres de treure'm del mig. Moltes vegades sento que la vida no està feta per mi... no em sento bé amb ningú. No confio en ningú. El meu problema només li he explicat a una amiga meva però clar, no sap com ajudar-me. Igual que jo tampoc sabria com ajudar a una persona que li passa això.
He mirat a internet moltíssimes pàgines sobre gent que parla del suicidi, he fet test de depressió, i m'ha sortit que sí que en tinc. També he agafat un telèfon al que pots trucar perquè t'ajudi en aquests casos... hauria de trucar? Em fa una por increíble intentar algo del que després em pugui empenedir. Em provoca molt malestar pensar que de vegades em vull morir... perquè jo només vull ser una noia normal amb una vida normal, però es que estic desepesperada.
AJUDA URGENT SI US PLAU
InterPersonal

Hola luuuuhm!
Has estat molt valenta en explicar-nos aquests pensaments que tens, i aquest ha estat el primer pas de la teva valentia. Et demanem que no deixis passar ni un dia més i demanis ajuda. Parla amb algun adult de confiança (els teus pares, per exemple), explica el que et passa i com et sents, veuràs que junts trobareu la manera de sortir de tot això!
Si ho prefereixes truca a aquest telèfon que comentes o vés a veure al teu metge de capçalera, totes són bones opcions! El que és més important és que no deixis que aquesta desesperança que sents ara mateix et venci, et mereixes ser feliç! Així que endavant, no esperis ni un segon més i demana ajuda! Sabem que es necessita molt de coratge per demanar aquesta ajuda, però t'assegurem que val la pena!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat