Que faig?
Fa 5 mesos va morir el meu avi, desde aquell dia ja no soc la mateixa. Ploro cada dia, dormo unes 11-12 hores al dia, surto molt poc i si surto es per que tinc que entrenar, m'he quedat gaire bé sola, ja no tinc amigues. Amb els meus pares només em barallo, la meva avia no està bé i això fa que jo tingui més motius per estar malament. No hi trobo res bo en la meva vida i tot això només li he comptat a una persona, no m'ha acabat servint de res.
Elena Crespi

Primer de tot, sentim molt la mort del teu avi.
Perdre una persona estimada és un moment molt dur i molt difícil. Sents un dolor que és nou i que costa de calmar.
El millor que pots fer per a tirar endavant és intentar fer aquelles petites coses que feies abans i que et feien ser feliç.
Sabem que costa... però així aniràs trobant coses per les que somriure. Segur que el teu avi estaria content de veure que segueixes endavant i que ets feliç.
I si estàs millor, les teves amigues tornaran al teu costat, podràs recolzar millor a la teva àvia i els teus pares estaran més bé amb tu...
És complicat però segur que hi posaràs esforç i te n'ensortiràs.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com