La meva amiga i jo ens estem distanciant
Fa unes setmanes jo i la meva amiga ens vam discutir molt fort i des de aquell dia res ha set igual. Abans estàvem molt juntes i tal però des de que va passar aquella ‘’baralla’’ no estem tan juntes, ho hem intentat parlar moltes vegades però ens acabem picant l’una amb l’altre i no solucionem res, el contrari i fiquem més merda. Jo la estimo moltíssim a ella i penso que ella a mi, jo no vull pas separar-me de ella i ho tinc molt clar, però ella no para de repetir que potser ens separem, etc.. . Que hauria de fer? Ella també sembla que tingui gelós perquè vaig amb altres persones que a ella li han fet mal però ami no m’han fet res, i segons ella una de aquestes persona farà que ens separem, perquè a més de una de les meves amigues els hi ha fet alguna cosa. Hauria de separar-me de aquesta persona?
InterPersonal

Hola topsecret!
La resposta a si t'hauries de separar o no d'aquesta persona la tens tu! Fixa't que de moment tu no en tens ganes que això passi, estàs en la postura d'intentar solucionar el que va passar. Expliques que n'heu parlat diverses vegades i que cada cop esteu igual. Heu intentat parlar de com us sentiu en lloc de parlar de la baralla en si? Si tu tens ganes d'arreglar-ho, però l'altra persona no està per la labor i vol separar la vostra relació... ho tenim més complicat.
Valora si et ve de gust fer un últim intent per solucionar-ho, i si finalment no surt bé centra't en tu i en el teu benestar, en rodejar-te de persones que t'aportin benestar i en estar tranquil·la que tu vas fer el possible per solucionar les vostres diferències!
Esperem que en pugueu tornar a parlar i que finalment ho solucioneu!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat