Marques de l'acne
Hola, estic molt preocupada perque tinc moltes marques dels granets que m'han sortit i em fa rabia ja que tinc 3/4 grans contats. Sabeu algun remei o crema que ajudi a treure marques de granets? Asobre els que tinc son molt vermellets, hi ha alguna cosa perque no ho siguin? Les pastilles anticonseptives hormonals perque no et surtin granets son eficases?
Laura Medrano

Hola preciosa!
Les marques que et queden a la pell segurament són una espècie de cicatriu que se t'ha fet per culpa del granet. De fet els metges recomanen que no es rebentin els grans ni es toquin gaire perquè poden quedar marques que després són quasi impossible treure... Quan te'n surtin no els rebentis ni els toquis, espera a que marxin sols. Pots preguntar a la farmàcia del teu barri quina crema et pot anar bé per eliminar aquestes marques, però ja t'aviso de que serà complicat...
Demana consell al farmacèutic o farmacèutica sobre si l'Oli de Rosa Mosqueta et pot anar bé o no (és un oli que serveix per dissimular les cicatrius, però no sé si per les marques dels grans també servirà...). Productes per a que els granets no siguin tant vermells no n'hi ha, simplement el que pots fer és posar-te una mica de maquillatge per dissimular-los, però sense abusar-ne perquè el maquillatge no deixa transpirar gaire la pell.
Pel teu dubte amb les pastilles anticonceptives, et recomanem que no t'ho plantegis com a solució pels granets. Les anticonceptives són per altres coses i no per tractar l'acnè.
Una abraçada!
Laura Medrano