amor
hola!,
be, el meu problema es.. que no se si està be que estigui enamorada d'un noi.
ell no fa res, esta enganxat als videojocs... laltre dia vaig dirli que si volia anar amb mi al cine.. i em va respondre que depen de si li venia d gust, la pelicula o el dia...
una amiga em diu q es fa l'interesant, un altra, em diu que es un chuleta... noseque fer...
si al final em diu que si, vui robarli un peto, pero em fa molta por k no sigui correspost...
ajuda siusplau
InterPersonal

Hola usamichandesu!
Doncs nosaltres no podem saber si és perquè s'està fent l'interessant o perquè és un "xuleta"... la manera de saber-ho és veure què passa el dia que aneu al cine, si és que finalment s'anima a venir!
Tingues present que és normal que et faci por no ser corresposta, però no podem forçar a ningú que senti el mateix que nosaltres. El que és més important és que tu et sentis tranquil·la amb el que sents, no estàs fent res dolent. A vegades val la pena assumir el risc de no ser correspost perquè mai sabem què és el que acaba passant finalment!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat