M'estic enamorant i un altre cop del noi equivocat?
Bona tarda adolescents.cat,
Escric aquesta consulta per què ja no se que fer. M'agrada molt un noi desde fa aproximadament 4 mesos, aquest noi es de classe i ho passo bastant malament veient-lo cada dia fingint que no m'agrada, no crec que ell ho sapiga, intento enviarli indirectes pero es que no les pilla. El noi el conec de fa bastant temps i mai vaig pensar que em podria agradar... Al principi estava contenta que m'agrades, veia possible que poguessim arrivar a tenir algo, nose perquè, suposo que perquè som amics ens coneixem i tal (tampoc esq tinguem una amistad molt forta, som amics de classe i prou, quedem alguna vegada però no sols) però cada cop ho veig més negre, l'altre dia em vaig enterar que va darrera d'una altre noia que no conec i s'em va caure el món a sobre, ojala li pugues dir tot el que sento i em correspongués.... No m'atraveixo a dir-li directament que m'agrada i ja no se quines indirectes enviar-li, a més jo l'obro bastant per whats però ell mai m'obra i tampoc vull semblar pesada. Tinc por de que em rebutgi encara que tinc assumit que seria lo més probable. M'agrada parlar amb ell pero si casi mai comença ell la conversa... Estic una mica confusa sobre lo que hauria de fer en aquesta situació.
Moltes gràcies per llegir aixó, sou els millors. ;)
InterPersonal

Hola Sens!
Fixa't que ens dius que cada dia fingeixes que no t'agrada, però alhora li tires indirectes... segurament aquestes dues estratègies alhora no tenen massa sentit i van en contra del que tu vols aconseguir i per tant, el teu missatge no acaba d'arribar-li correctament.
Com saps, no podem forçar que algú senti el mateix que sentim nosaltres, això és quelcom que ha de sorgir de forma natural i si ho forcem, és probable que no surti bé. Pensa que les pors que tens a no ser corresposta són completament normals, però tens dues opcions, o quedar-nos com estem i intentar que el temps vagi refredant els teus sentiments o que sigui ell el que comenci a mostrar interès, o bé fer alguna cosa diferent per veure si entre vosaltres hi ha alguna possibilitat. Tu tries!
Si tu directament no t'atreveixes a dir-li que t'agrada, podries aprofitar la complicitat amb alguna amiga o amic que pugui preguntar-li si li agrada algú o fins i tot insinuar-li que tu li vas al darrere. Com ho veus? Fixa't que si no surt bé, i ell no correspon els teus sentiments, no passa res, és normal que al principi et sàpiga greu i ho passis una mica malament, però potser serà pitjor quedar-se amb el dubte de què és el que hauria pogut passar si en el seu dia haguessis fet el pas!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat