L'amor a distància és complicat!
Hola gent, os explicaré la meva história:
Sóc una noia de 15 anys, gràcies a una red social vaig conèixer a un noi, ell és.. just el que necesito, m'alegra els dies, sempre que parlo amb ell tinc el típic somriure de tonta i d'enamorada, em fa riure, i m'encanta la veritat.
La cosa és que ell té 18 anys, és el típic ''chulo'' que els hi agrada a totes les noies, ell abans de coneixèr-me ha sigut el típic que s'enrrotllava amb moltes tíes i mantenia relacions sexuals amb elles. Ara sempre que parlem em diu moltísimes coses que fa que em pugui enamorar bojament d'ell, diu que ha deixat a totes les noies de costat perquè ha trobat a la noia perfecte que sóc jo, i que m'esperaria tot el que calgui per arribar a estar amb mi. (Vivim a 1h i mitja perque ell es d'un poble del costat i mai ens hem arribat a conèixer en persona.)
Però ara arriben els meus dubtes, ell es una persona amb caràcter molt fort, es molt tossut i avegades pot arribar a ser molt borde, hem tingut alguna petita baralla, i sempre ho hem acabat solucionant, però molts cops ha passat que ha estat molt borde, i ami m'afecta perquè en dona impotència no donar-li una abraçada ni un petò ni res, i no poder parlar les coses a la cara! Quan ha tingut díes així intento fer-li oblidar dient-li coses molt boniques, pero avegades no ho aconsegueixo i em sento com una tonta. He intentat parlar amb ell de totes les maneres possibles però és inútil. Què creieu que he de fer al respecte? Petonets!
InterPersonal

Hola srtayasmi!
Tenir una relació a distància és complicat... però no impossible! Si tots dos teniu clar que voleu estar junts, el que implicar portar una relació d'aquest tipus i confieu l'un amb l'altra, ja teniu molt guanyat.
En una relació a distància és molt important la sinceritat, si tens por, fes que ell ho sàpiga, i si ell té por que t’ho pugui dir. Si un dels dos té dubtes, parleu-ne i penseu la millor solució per tots dos.
A més, recordeu que el fet d'estar una mica lluny no ho fa tot negatiu: us trobeu a faltar d'una manera molt romàntica, us reserveu una estona al dia per parlar, no us cremeu amb la rutina de veure-us cada dia... Amb això volem dir que tots els tipus de parelles tenen les seves dificultats concretes, i vosaltres haureu d'aprendre a gestionar les que us trobeu pel camí. Tindràs dies de tot tipus, alguns estaràs bé i d’altres no tant, però parleu-ne, sigueu molt sincers l’un amb l’altre. I si mai discutiu, intenteu sempre arribar a algun acord, que no passin gaires dies estant enfadats, ja que això no us ajudarà gens.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat