De compres
Hola,
Mireu, l altere día vaig anar a comprar roba amb les amigues de ma mare i les seves filles i vam decidir comprarnos uns pantalons iguals. Fins aqui tot be, pero el k pasa es k els pantalons nomes hi havia talla única i a mi m anaven petits, aixo em va fer deprimir molt pk fa poc temps vaig pasar por un trastorn de conducta alimentaria i al emprovarme aquells pantalons i verure k no m anaven be... Tinc por de tornar a caure i no se k fer, els hi dic a aquelles noies el k vaig sentir? O k faig? es k nse k fer.
PD: quan ningu em veia em vaig posar a plorar per desofegar-me.
Ajuda
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
La veritat és que em sap molt de greu que t’hagi passat això! Entenc que et sentissis molt malament i que t’hagis angoixat però el primer és que et treguis del cap la idea de que és perquè estàs grassa. Això que t’ha passat li passa a moltes persones, i més en botigues de roba de talla única.
El primer problema que tenim avui en dia és que no existeix la estandardització de les talles. Per això pots anar a una botiga i tenir una talla i anar a una altre tenda i tenir-ne una altre. A més, també et pot passar que dins d’una mateixa botiga o marca, en funció del model la talla sigui diferent. I no és perquè d’una setmana a una altre t’hagis engreixat sinó per la falta de regularització de les talles.
Si això passa en botigues que tenen la roba per talles imaginat el que passa en les botigues que tenen una talla única. De fet, el fet de tenir botigues de talla única si ho analitzes és un contrasentit. Cada persona té una talla i una forma de cos diferent amb lo qual és impossible que una samarreta o un pantaló li vagi bé a tothom. Aquestes botigues tenen roba de “talla única” perquè els hi surt més a compte i és més econòmica però en realitat fan que molta gent es sentí malament.
Sé que va ser un mal moment i encara més perquè a les altres noies els hi va anar bé però és molt important que entenguis que el problema el tenia la roba i no tu (per molt que a les altres els hi anés bé)!
Aquest moment en unes setmanes deixarà de treure’t el son i ho acabaràs veient com una prova més que has aconseguit passar.
Una abraçada i molts ànims!
Carlota López Ballestar