SUICIDI ALS 13
Hola adolescents!!!!! Em passa un problema, fa temps que la meva familia em diu que estic rara, que tinc moltes manies, que contesto i ... Però jo ja no puc suportar cada dia repetint-me lo mateix. L'altre problema és que estic a 1er d'eso i estic treient males notes, ara que ens l'hes han donat, no he suspés res però si que he tret un cinc de plàstica i de mates, no sé com dils-hi als meus pares ja que em diuen que soc idiota i bla bla bla, i ara només falta que els digui aixó i em caura una bronca que hasta potser em faran anar a acadèmies i tal i no podré anar a practicar els esports que més m'agraden. Estic amb un problema moooolt gros, SIUSPLAU AJUDEU-ME perquè sinó em suicidaré perquè la veritat que sóc una merda, no sé què faig en aquest món, i no sé si hi ha algú que m'estima o u fan veure.
ÉS URGENTISIM, SINÓ... ADÈU A TOT AL MÓN QUE JO NO HI PINTO RES.
Gràcies! i tmb per tot el que feu dia a dia, seguiu aixins i no deixeu que res us aturi!
InterPersonal

Hola!
Que dur és el que ens expliques... entenem que estàs passant per uns moments complicats i que et resulta difícil trobar la sortida... però creu-nos que no serà sempre així, que trobaràs una sortida i que les coses seran diferents, no et rendeixis!
Pensa que tot en aquesta vida té solució i l'única cosa que no en té és la mort. Tens molta vida per davant i l'has de gaudir! Parla amb els teus pares, familiars, professors i/o amics, t'ajudaran a superar aquests moments difícils pels quals estàs passant, tots ells t'estimen i volen el millor per tu, confia en ells!
T'aconsellem que ho parlis amb algú de confiança i demanis ajuda. Busca un moment de tranquil·litat i explica com et sents. Es necessita molt de coratge per demanar ajuda, ho sabem, però t'assegurem que val la pena. No deixis que la desesperança et guanyi. Et mereixes ser feliç!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat