Tinc Depreció
Hola,
Fa quasi un any que estic amb depreció, m'he intentat suïcidar varies vegades,
he sufrit acos sexual, em costa molt sonriure i la meva familia no es que m'ha animi gaire, estic apunt de repetir curs.
Em podries ajudar? La veritat necesito ajuda...
PD: Tinc 12 anys...
Elena Crespi

Hola Zimi,
doncs és molt important que busquis ajuda.
Primer de tot, explica la situació a casa teva. Espero que els teus pares, com a mínim, et facin suficient cas com per portar-te al metge o a un psicòleg.
Si no et fan cas, comenta-ho a l'escola. A l'escola o institut hi ha un psicòleg que et pot ajudar. Demana al teu tutor o tutora què has de fer per poder parlar amb el psicòleg o psicòloga de l'isntitut i explica-li com et sents.
I per a somriure i ser una mica més feliç has de començar per descobrir les coses que t'agraden i t'apassionen i intentar aconseguir-les mica en mica.
Una abraçada ben forta i ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com