Fora grans!
Hola! El meu problema és que tinc molts grans al cul, sé que sona raro però és així. Des de que tinc memòria que en tinc, he intentat de totes les maneres de treure-me'ls: amb cremes, sabons, etc... Però res funcióna. Quan vaig amb el biquini sempre vaig tapada o em posso els pantalons perquè em fa molta vergonya.
Què puc fer perquè desapareixin?
Moltes Gràcies!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa,
La veritat és que tenir granets al cul és molt més habitual del que et creus, li passa a moltes persones i a mida que s’apropa el calor encara més.
Aquest tipus de grans la majoria de vegades apareixen per la humitat que queda atrapada a la roba i la fricció del moviment i d’estar tanta estona assentat. Tot i que tècnicament no es consideren acne el tractament és molt similar.
Et deixo uns quants consells que et poden servir:
1. Renta els teus glutis al menys un cop al dia amb aigua calenta. El calor i la humitat fan que els porus de la pell s’obrin i es netegin. Si tens una esponja exfoliant també t’anirà bé per netejar la zona suaument. Ves en compte de no fer-ho molt fort perquè aleshores et pots fer mal i t’irritaràs la pell.
2. Després de la dutxa posat la crema anti-acne un cop al dia. Però sempre després d’haver-te dutxat i seca bé la pell.
3. Estar molta estona assentat és dolent per aquests granets perquè fa que hi hagi molta calor i humitat a la zona així que entre classe i classe no et quedis assentada.
4. Intenta utilitzar roba que no sigui molt arrapada, els pantalons "pitillo" estan de moda però no van gens bé ja que no transpiren.
5. Porta roba interior de cotó perquè és transpirable i farà que no et surtin tant sovint.
Espero que et vagin bé, tot i així recorda que li passa a moltes persones i que no és res estrany. No et sentís malament i al estiu gaudeix i estigués tranquil·la.
Una abraçada!
Carlota López Ballestar