Amor impossible?
Hola! Tinc un problema ... M'agrada molt un noi que és 2 anys més petit que jo, però no ho aparenta (moltes amigues diuen que és molt guapo però no saben que m'agrada). Aquests dies hem començat a parlar més (ja ens coneixiem des de fa temps, però ara sembla que mostri més interès). El problema és que no sé si ell li agradaria sortir amb una noia gran, o com veuen els nois sortir amb una noia més gran ...
Què podria fer? Haig de fer jo el primer pas?
Moltes Gràcies!
InterPersonal

Hola Anònima123!
Nosaltres tampoc podem saber si a ell li agradaria sortir amb una noia més gran, però la diferència d'edat de la qual ens parles no és massa gran, i amb el temps deixarà de notar-se tant!
Està molt bé que aquests dies hàgiu començat a parlar més, això us farà guanyar en confiança i segurament aniràs veient més clar si et ve de gust fer el pas i insinuar-li o dir-li directament alguna cosa. No es tracta de decidir si has de ser tu o ell qui faci el primer pas, sinó que deixis que el temps t'ajudi a aclarir-te i si aquests sentiments van a més valorar si et ve de gust parlar-ne amb ell o intentar esbrinar si entre vosaltres hi hauria alguna possibilitat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat