No sé que pensar...
Bon dia. Jo tinc un una cacao mental molt gran. Ja cuasi fa un any que em vaig enrollar amb un noi i fins a data d'avui, ens hem anat liant alguns cops de festa( 5 en concret). Pude de un cop a l'altre han passat dos mesos.. A mi la veritat és que tant de repetir, trobar-me'l sempre i tot, doncs una mica m'acaba agradant una mica.. Jo és que ho noto una mica de ell, també per lo que me diu la gent.. com em cuida, com em tracta i tot, la veritat és que es preocupa moltíssim per mi, i noto que li importo( pero pude no en el sentit que jo penso)... Pero mai hem parlat d'aquest tema.. També hi ha una diferéncia d'edat que aixó per mi es lo de menys.. tenim 7 anys de diferència, ell més gran que jo. I no se que pensar, perquè a vegades noto que li agrado a vegades que no.. Pero també aixó de anar repetint em fa pensar.. que una mica si no que li agrado? O només es perque li poso? Per whatsapp no parlem molt, i si parlem normalment l'obro jo.
Durant el temps, tots ens vasilen bastant...Perquè ell cau molt i molt bé.
A vegades lo que em fa moltíssim ràbia és que després de lianse, el dia després suda bastant de mi.. Un cop ens vam enrollar i tal.. i em va dir que al dematí em saludaría i tot, i no, no ho va fer.
La veritat és que m’ajuda moltíssim, se que si em passa algu pot ser perfectament el primer d’enterar-se. Em diu que quan estigui malament el puc trucar i tot, pero sempre em fa aquella por de i si.. li molesto? O no em contesta? O… I aixó crec que es un error.
Enfi, m’estic enrollant molt i pude no s’enten. Pero la meva pregunta és.. li dec agradar ja com un sentiment o agradar d’alguna altre manera?
Gràcies
InterPersonal

Hola mariagon!
Tant de bo tinguéssim nosaltres la resposta, però no podem saber si li agrades ja com un sentiment o d'una altra manera. Entenem com et sents, però per sortir de dubtes hauràs de parlar-ne amb ell. Sabem que no és fàcil parlar d'aquestes coses, però recorda que en qualsevol tipus de relació la confiança és bàsica!
Si finalment decideixes parlar-ne per tal d'aclarir aquest cacau mental tan gran que dius que tens, tingues present que la seva resposta pot ser qualsevol de les que plantejaves, i sigui la que sigui has d'estar preparada per afrontar-la i decidir què vols fer a partir d'ara.
Si de moment no t'atreveixes a parlar-ne amb ell, pots deixar que el temps t'ajudi a veure les coses més clares, però és important que tot això no et faci patir, perquè aleshores deixa de ser bonic!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat