Estic confusa i no sé que fer...
Molt bones, Tinc 18 anys i estic confusa, rara cosa de dos mesos vaig accedir a sortir amb el meu millor amic, era un noi que m'atreia moltísim, pero ara tinc un gran problema, dintre de tres mesos marxo a vibre a l'extranger i hem sento un poc lligada a aquet noi, tinc por de que les coses cambien despres de que marxi, que res torni a ser el mateix, perdrel con ha amic... Mes ben dit como a millor amic.
També tinc por de trancarli el cor ja que soc la seva primera novia, i molts cops no se com reaccionar ja que també es molt sentimental... ajuda perfavor estic al limit de un atac de nervis, no sé que fer....
Moltes gracies per la costra ajuda.
InterPersonal

Hola Erin!
Les teves pors i inquietuds són totalment normals, i la nostra recomanació va en la línia que ho parlis amb ell (encara que sigui molt difícil). Pensa que si optes pel silenci i segueixes com si res, segurament el dolor i el patiment de després serà més gran per tots dos.
Parla amb ell amb sinceritat, explica-li com et sents i que no vols perdre la vostra complicitat i amistat. Deixa que ell pugui expressar el que senti i amb tranquil·litat intenteu arribar a un acord que us permeti estar bé a tots dos. Sabem que no és fàcil, però segur que després et sents alliberada.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat