Estudis...
Hola!
Mira a mi una asignatura se'm dona moooolt malament, pero el cas es que (ja se que sona estrany) en un futur vull dedicarme a un ofici molt relacionat amb aquesta asignatura. jo ho desitjo molt, pero avegades pensu en rendirme... i asobre molta gent hem diu que no sere capaç, que es molt complicat, bla bla bla.. No se que fer perque realment vull treballar d'allo. cambio de carrera o que?
Moltes gracies.
InterPersonal

Jo et diría que abans de rendir-te t'aturis a analitzar bé quin és el problema: mètode d'estudi, si és la manera com es fan les classes que no t'ajuda a entendre la matèria, etc. Un cop ben analitzat ( pot ser molt útil que t'ajudi el professor de l'assignatura o un altre professor que et caigui bé o hi tinguis confiança a fer-ho). Després, mira quines solucions pots posar-hi: classes particulars; per exemple; estudiar sola per estar més concentrada o amb companys amb qui pogueu resoldre dubtes, mirar de dedicar-hi més temps, etc...o un conjunt de totes aquestes alternatives. Deixar-te assessorar per un professor et pot ajudar també a acabar-te d'orientar. Pensa que tens un punt a favor molt important i és que quan una cosa ens agrada també ens ajuda a tirar-ho endavant per molt que costi, és a dir, la motivació fa que ens ho agafem amb més ganes, força de voluntat i esperit de lluita! Així que endavant! No et rendeixis encara! Eli Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga