Es possible que tingui càncer?
Hola adolescents!!!
Us volia dir que he llegit algunes coses sobre el càncer, el símptomes... Vull dir que també aquest últims dies estic bastant cansada, i em fa molt mal el braç esquerre. Alguns dels simptomes són que alguns ganglis que tens set inflamin i la veritat que darrere de l'orella tinc algun i el tinc bastant inflamat. També diuen que els marejos i nàusees poden ser símptomes.I fa alguns dies que estic marejada.També els dolors constant a un cert lloc ho del braç esquerre esc no puc agafar gairebé res amb aquell braç perquè em fa molt mal. També la febre, no se si en tinc però des de fa dies que em molesta bastant el cap... Per cert ho del braç és des de ja fa 1 mes i mig o aixi.
JA se que vosaltres no em podreu dir res sobre aquest tema però era només per abeura si això és veritat o no.
oye pero tot aixó alumillor son paranoies meves!!
Moltes gracies adolescents!!!
InterPersonal

Hola Lolaaaaaaaaaa!
Mira sovint quan escoltem tant el nostre cos comencem a sentir un munt de coses... i buscar a internet per veure què podria ser, moltes vegades ens fa alarmar i pensar el pitjor.
Sempre que alguna cosa ens faci mal, o aparegui un gangli que no hi era, o ens notem diferents és important comentar-ho a casa i anar al metge perquè sigui ell qui determini si tot està dins de la normalitat o bé s'ha de fer alguna cosa. Per tant, la nostra recomanació és que si et trobes últimament així, ho parlis amb els pares i aneu al metge a fer una revisió!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat