Com poden aconseguir diners dues noies de 13 anys?
Hola adolescents!
Una amiga i jo volem anar a Anglaterra aquest estiu amb una família d'acollida, i els nostres pares ens han dit que si, però que els hem d'ajudar una mica ecoròmicament. Ens podríeu donar idees per poder aconsseguir diners per noies de 13/14 anys?
Moltíssimes gràcies!
Carlota López Ballestar

Bon dia guapes!
La veritat és que no se’ns acudeixen masses idees ja que al ser menors de 16 anys no podeu accedir a cap lloc de feina. L’única opció que se’ns acudeix és o bé intentar buscar una beca que pagui part de l’estada a Anglaterra o potser hi ha l’opció (no ho sabem del cert) de trobar unes famílies a Anglaterra que estiguin interessades en que els seus fills vinguin a Catalunya a fer una estada i que pugueu fer un intercanvi. Ens sap molt greu no poder ajudar-vos més però no som expertes en aquests temes i està una mica fora del nostre abast. Parleu-ho amb els vostres pares i a veure quines idees se’ls acudeixen.
Una abraçada i sort! Segur que és una gran experiència i molt útil.
Carlota López Ballestar