Us explico una mica que tal la situacio
Nose si us enrecordareu de mi... pero vaig dirvoa que aniria al metge,definitivament vaig anar-hi i va derivar-me al psquiatra... pero clar, jo estic molt espantada, perque nose que em preguntara, si em fara algun examen fisic, si em pesara... i em provoca bastanta angoixa, i no tinc hora fins a principis d'abril..
I espero poder-ho amagar be ja que ho tinc avans de la primera hora de classe, i nose com mu arreglare, potser em vindra a buscar una amiga al metge o algo.... avere si em podeu explicar una mica el que em trobare a la primera visita siusplau... Moltes gracies i aveure si es passa tot rapid, perque es molt dificil....
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa,
Clar que et recordem i estem súper contentes de que finalment hagis demanat ajuda i ja tinguis hora per començar a solucionar el problema. El pas més important ja l’has fet. Demanar ajuda no és fàcil moltes vegades. És normal que estiguis nerviosa i preocupada i que tinguis ansietat i por perquè no saps que passarà però estigues tranqui-la. Els psiquiatres i els psicòlegs són especialistes en això i saben com fer-ho perquè la persona es calmi i estigui tranqui-la durant aquella estona. És normal que els primer cops que hi vagis estiguis nerviosa perquè parles de coses que et fan mal però realment és el que necessites.
No sabem exactament que et farà perquè cada professional és diferent, segurament et farà explicar que et passa i des de quan, et preguntarà perquè creus que està passant i potser et pesa però no es segur perquè pensa que te les dades del metge i ell si que segur que ho va fer. Encara et queda un mes per la visita i és important que intentis estar calmada i que no hi pensis massa, més que una cosa per estar preocupada ho has de veure el primer pas per deixar d’estar-ho tant.
Al institut no cal que donis explicacions als companys, simplement en que diguis que has anat al metge no cal que els hi expliquis més, però si tens amigues per després poder-ho comentar segur que et sentiràs bé.
Una abraçada molt gran.
Carlota López Ballestar