L'edat importa??
Hola, sóc una noia de 17 anys acavats de complir, des de ja fa bastant que un noi de 26 anys matrau o alguna cosa per l'estil. Ja que quan el veig em dona ganes de tenir alguna cosa amb ell, pero el tema de l'edat em tira bastant cap enderrere. I no se si per edat seria possible que ell es fixes amb mi. Necessito saber algun metode per veure si significo alguna cosa per a ell o si nomes em veu com una nena petita.
Moltes gràcies per tot. 💜💜
InterPersonal

Hola Almasa!
Evidentment fins que no en parlis amb ell no ho sabràs. La diferència d'edat, més que els anys que us porteu, té a veure amb els diferents moments vitals que esteu vivint. Segurament tu estàs acabant el batxillerat o algun cicle formatiu de grau mitjà i et toca plantejar-te el teu futur acadèmic, i ell és molt possible que estigui immers en el món laboral o estudiant un màster o doctorat i amb algun projecte personal al cap... Per això és complicat que aquesta relació acabi materialitzant-se en aquests moments. Això no vol dir que amb el temps, aquesta diferència de 9 anys no es noti tant, i us resulti més fàcil!
Si vols sortir de dubtes, parla amb ell, és el mètode més eficient!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat