No se com superar-ho
Hola ! Fa unes cuantes setmanes vaig começar a sortir amb un noi al principi tot be però poc a poc la cosa ha anat empitjorant, discutim moltisisim però sempre o arreglem ,aquest no es l'unic problema els seus pares no estàn d'acord amb la nostra relacio, així que avui al arribar a l'escola m'ho a dit i porto tota la tarda ratllada...No se si tallarem o no...I si sigues així que puc fer ? Es el meu primer novio i em fa molt mal pensar que em volen separar d'ell
Sento les faltes, Gracies Adolescents
InterPersonal

Hola Nereeta!
Quins són els motius d'aquestes discussions? Pensa que totes les parelles discuteixen, però quan això passa a ser la norma i no l'excepció comencem a tenir un problema, ja que no té massa sentit passar-nos els dies discutint constantment. Per tant, parleu-ne i valoreu quin és el detonant d'aquestes discussions i què podeu fer per millorar-ho.
Nosaltres tampoc sabem si tallareu o no, però si estàs preocupada, què és normal, parla-ho amb ell, fes-li les preguntes que necessitis per resoldre tots els dubtes que tens. Pensa que quan una relació que per nosaltres ha estat important (sigui la primera o no) s'acaba, és normal que ho passem una mica malament. Però abans d'anticipar-nos, parla amb ell! La confiança és bàsica en una relació de parella!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat