Cul (+++++++++)
Hola!!
Moltes noies que tenen la mateixa edat que jo (15-16) el que els agradaria seria fer el cul més gran, però jo no, jo el vull tenir més petit! Semblo Nicky Minaj! I n'estic farta de que en tots llocs en tirin "piropos" del cul, molts d'aquests, desagradables com el gran mitic de "Que no me entere yo que ese culito pase hambre!"
I doncs, la questió és:
Hi han alguns exercicis o alguna alimentació per disminuir el cul?
Gràcies :3
Carlota López Ballestar

Bon dia Loli,
Moltes gràcies per escriure al consultori. Amb el teu escrit queda clara la frase aquella de que sempre volem al revés del que tenim, si tens el cabell llis el vols ondulat i si el tens arrissat al revés, si tens cul no en vols i si no en tens és el que més desitges... No et preocupis, no és una cosa que et passi a tu, li passa a la majoria de persones.
El problema és que les persones som com som per la nostra predisposició genètica, de manera que de manera natural no podem canviar sempre allò que ens agradaria i per això és tant important que puguem acceptar-nos tal i com som.
Tot i així, tot i que no sigui possible aconseguir un canvi dràstic si que hi ha certs esports o exercicis que van bé per el cul. Pel que fa a l’alimentació el més important és que segueixis un estil de vida saludable i mengis equilibradament, però no hi ha cap aliment que tingui efectes en la reducció del cul.
Més que plantejar-te canvis enfocats a reduir el volum del cul pensa que aquests exercicis el que aconsegueixen és que estigui fort i tonificat. L’esport que va millor és la bicicleta així que si t’agrada pot anar-te bé. Un altre esport, més complet que la bicicleta, és el voleï, és un esport molt complet i divertit.
També et deixo un enllaç amb un article d’adolescents.cat que parla d’exercicis específics per tenir un cul “10”.
Espero que et sigui útil i recorda que no hi ha ningú perfecte i que li encanti tot d’ell mateix, no siguis tant exigent. A més... a quants els hi agradaria tenir el cul de la Nicky Minaj ;)
Una abraçada
Carlota López Ballestar