un xic urgent..... bueno no BASTANT urgent
be hola, fa una o dos setmanes vaig enviar una consula que ja està publicada, pero no hi ha cap resposta, aixi que com que veig que no me l'heu respos o be que heu pasat de mi, no ho se, hi torno
Enfi, demanava a veure si en uns anàlisis de sang pot sortir el consum de marhuana; i com es que ho pregunto en aquest apartat, es perquè els anàlisis que em faran a mi, mels fan perque em tracten d'anorèxia i volen mirar com estic de defenses i eso, i com que es per tema d'alimentació...
Enfi pot sortir a als analisis?
Gràcies, espero resposta!
Carlota López Ballestar

Bona nit,
Et demano disculpes ja que t'havia respòs però ara al comprovar-ho he vist que la resposta no s’havia validat bé i que per tant tu no podies accedir a la resposta que t’havia donat. Ens sap molt de greu. Per això veies que seguíem responent però no el teu comentari. Agraïm molt que hagis escrit per dir-ho ja que així l’hem pogut validar perquè el vegis.
Creiem que en un anàlisis de sang no es pot detectar però generalment quan te’l fan també et fan un anàlisi de la orina i allà si que surt el consum de tòxics. A més, la marihuana és una substancia que perdura molt temps en el cos. En realitat, si ho penses consumir-ne cada cap de setmana ja s’ha convertit en un consum habitual i per tant en una addicció. Ves en compte, has de tenir en compte els riscos de consumir marihuana i més si tens anorèxia nerviosa ja que pot baixar-te la pressió fàcilment o pots trobar-te malament. Esperem que estiguin tractant-te el trastorn alimentari. Recorda que si vols pots venir a l’ Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia (ACAB) a orientar-te.
Un cop més disculpa el problema tècnic.
Una abraçada i bona nit.
Carlota López