Pell atòpica
Hola, us vull demanar ajuda.
Des de sempre he tingut tot de puntets raros o granets vermells molt petits a les cames (tinc la pell atòpica, i suposo que aquest n'és un dels efectes). Els metges sempre m'han recomanat cremes per la pell atòpica, però aquest problema dels granets per les cames mai me l'han solucionat.
He pensat que potser tindria alguna cosa relacionada amb l'alimentació, però m'estranya perquè segueixo una dieta molt equilibrada i per la cara gairebé no tinc grans.
Què puc fer?
Gràcies!
Carlota López Ballestar

Bona nit,
La veritat és que no creiem que aquests granets o punts vermells de les cames estiguin relacionats amb l’alimentació. És molt important que segueixis les pautes que et donen els metges, com per exemple posar-te la crema per la pell atròpica. No som expertes en aquest tema i per això creiem que el millor seria que vagis a un dermatòleg. Ells son els metges especialistes amb la pell i segurament et sabran explicar que són aquests granets i perquè et surten.
Ens sap greu no haver estat de més ajuda en aquesta consulta.
Bona nit i gràcies per confiar en nosaltres.
Una abraçada
Carlota López