EStic feta un lio
Hola bona tarde, primer de tot hos volia dir que es la meva primera consulta, i trobo que la feina que feu es estupenda. La meva consulta es la següent:
Resulta que jo fa 4 mesos que estic sortint amb una persona, tinc una relació a distància, i ens veiem moltes poques vegades, bueno, pues os volia comentar, que jo amb la persona que estic sortint ara, pues tenim els nostres mes i els nostres menos en la relació, perque quan parlo amb ell per l'eskype, estem bé, pero no parlem cada dia, i antes si que ho feiem, nose, noto com si s'hagues allunyat una mica la cosa, nose, com si hagues perdut una mica les ganes, i quan li dic, noi, o t'espaviles o hem perds, doncs o bè hem diu que no me mereix, i que necesito una persona millor, o be es possa tota la culpa a sobre, o bè hem diu que canviarà per mi i perque la nostra relació vaigui a millor, pero jo la veritat, esque no nota cap canvi.
Despres de tot això pel meu xicot, resulta que jo tinc un millor amic, que abans de estar amb el que estic ara, doncs vam tenir algo, i finalment vam quedar com amics, i poc a poc, ens vam convertir en millors amics, resulta que ell, el meu millor amic, hem vol com a algo mes, i m'ho ha dit ben clar, el que passa es que jo li dic que no, que jo estic amb el altre i tot això.
El que hem passa es que el meu millor amic hem tira molt la veritat, no pel fisic, sino per com hem tracta i per moltes putades que li he arribat a fer, ell sempre a estat amb mi per ajudar-me, lo que jo no vull tampoc es deixar al meu novio, pero despres tambè penso, el meu millor amic te 18 anys, es a dir, es major d'edat i hem podria venir a veure mes sovint, perque tambè estem a distància, no tanta com amb la del meu novio, pero en tenim, i nose que fer, perque el meu millor amic, vindrà si pot per semana santa, i si ve, se que passaran moltes coses, perque estic com per dir-ho d'alguna manera "enxoxada" d'ell, pero també estimo al meu novio, i he pensat de fer una llista de proo i contras de cada per poder decidir-me, pero hem dona 50% cada un, que faig? estic deseperada, no se que ferrrrr, sisplau, ajudeume, estic molt liada, moltes gràcies per contestar, un petò
InterPersonal

Hola nema!
Anem per parts:
Com molt bé saps, portar una relació a distància no és cosa fàcil, però això no vol dir que impossible! Perquè la cosa funcioni és important que tingueu molta confiança mútua i que pugueu parlar de tot el que us preocupa o d'allò que teniu dubtes. És important no deixar les coses a l'aire, perquè pot crear malentesos... Així que et recomanem que parlis amb ell amb sinceritat i trobeu la manera de millorar la vostra relació.
De totes maneres has de pensar si aquestes dificultats que et trobes amb la teva parella actual, venen donades perquè encara tens molt present al teu millor amic i estàs molt "enxoxada"...
Pensem que has fet bé en fer la llista de pros i contres, això sovint ajuda a aclarir-nos, però si t'ha quedat al 50%, dóna't temps per anar descobrint què sents exactament per cada un i amb qui vols estar realment. Pensa que aquesta resposta només la tens tu. Sigues sincera amb tu mateixa, i pren aquella decisió que t'aporti més felicitat i benestar.
Esperem que de mica en mica vagis aclarint els teus sentiments i que preguis la decisió més encertada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat