Si o no?
Bona tarda!
M'adreço per comentar-vos la meva situació sentimental, ja que és una mica complicada. Fa cinc anys que estic amb un noi, la relació mai anat bè i puc arribar a dir que ha sigut tòxica en alguns moments per les dues parts. Ara estic en una situació amb la qual el meu cap hem diu que el deixi estar ja, que mai arribarem a cap lloc i mai podrem gaudir de felicitat junts, però, el cor hem diu que ho torni a intentar, que algun dia deixarà de ser tot tant negre...
Que puc fer? Hem destrossa pensar que el puc arribar a pedre, però al mateix moment, no vull estar amb ell..
Moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola Roxxy!
Si tens tants dubtes, segurament t'anirà bé donar-te una mica de temps per veure les coses amb perspectiva. Quan portes tants anys en una relació és normal que el cap i el cor et puguin dir coses diferents, per això és important prendre distància per no equivocar-nos i prendre la decisió més encertada. Fes una llista de pros i contres de seguir o deixar la relació, et pot ajudar a veure les coses més clares.
Potser també estaria bé que en poguessis parlar amb ell, si la relació ha estat tan tòxica segur que tots dos teniu una sensació similar. Recorda que quan decidim estar amb algú és per estar millor que sense parella.
La nostra recomanació en definitiva és que et donis el temps i distància que necessitis per no precipitar-se i fer-vos mal per una decisió poc pensada.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat