12345
Hola, sóc noia i tinc un problema.
Jo jugo a volei i faig 4h i mitja a la setmana, i també vaig bastant sovint amb bicicleta.
El problema és que no m'agraden les meves cuixes i en voldria reduir el volum. Em dóna la sensació que tenen tan volum per culpa del múscul que faig quan vaig amb bici, ja que sempre dieu que la bicicleta és un esport amb el qual es treballen molt les cames. Tampoc crec que sigui el greix el que les fa tan grosses perquè menjo equilibrat i el cremo (medeixo 1.70 m i peso 57 kg).
Hauria de deixar d'anar amb bicicleta per poder reduir les meves cuixes?
Moltes gràcies!
Carlota López Ballestar

Bona tarda Donnalibera,
Moltes gràcies per fer-nos la teva consulta.
En primer lloc, el més important és saber que la forma de les nostres cames està totalment relacionada amb la nostra predisposició genètica. Normalment les cuixes són una de les parts del cos que més preocupen a les noies i pel que veiem és el que a tu també et passa.
Des de el nostre punt de vista està molt bé que facis esports que t’agraden, com el voleï i la bicicleta. A més, el voleï és un esport molt complet en el que es treballa tot el cos. Pel que fa a la bicicleta, és un dels esports més recomanats per entrenar les cames, però el que fa és tonificar-les no augmentar el seu volum. No has de deixar d’anar amb bicicleta per reduir les teves cuixes. Has de seguir fent l’esport que t’agrada i intentar despreocupar-te, cada persona té un cos diferent i al final el més important és acceptar-te.
Una abraçada,
Carlota López