Graus superiors Psicologia. Ajuda!
Hola,
M'agradaria en un futur poder estudiar Psicologia, però jo al acaba la ESO, no vaig optar per a fer Batxillerat, si no que vaig fer un grau mitjà. I vaig estar buscant graus superiors especialitzats en Psicologia, però no vaig trobar res en concret.
Lo més semblant que vaig trobar va ser Integració Social. I podies excedir a la Universitat per fer Psicologia, però a mi m'agradaria que fós mes especific.
Si sàpiguessiu algun cicle superior m'agradaria que m'ho diguesiu.
Gràcies!
InterPersonal

Hola anooniima123!
Doncs crec que la recerca que vas fer és correcte i el que més s'aproxima a la Psicologia seria Integració social. De totes maneres estaria bé que busquessis bé quin CFGS t'ajuda a accedir després al Grau de Psicologia. Si busques al web del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya segur que trobes els diferents itineraris que pots seguir per estudiar allò que vols.
També pots dirigir-te a un Punt d'Informació Juvenil on hi hagi un Centre d'Assessorament Acadèmic per a Joves on segur que poden respondre tots els teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat