DIETES I XOCOOO
Hola!!! Ja et deus enrecordar d'una consulta que et vaig fer fa poc on parlava de si el meu pes es correcte amb el nom de Cattitude <3 :) En fi, jo estic bé però m'agradaria tenir la panxa més plana. No sé com es pot aconseguir i tampoc vull semblar anorèxica però no sé si fer batuts per depurar el cos o algo però suau ja que tampoc estic sonada per començar a fer dietes rares. I m'agradaria que em diguessiu que puc fer!!
D'altra banda, tinc una superobsessió a la xocolata. Intento no menjar-ne cada dia però sempre que estic tres dies sense menjar-ne al quart m'en menjo un trosset!! No sé com deixar-la per sempre!!! jajajaja!
Gràcies i no fagis cas del que diuen a els comentaris que si no responeu bé , que el consultori perd molt... SOU GENIALS I PUNT HOME!!
Petons i una bona abraçada!!
Carlota López Ballestar

Bona tarda Cattitude moltes gràcies per confiar en nosaltres i enviar-nos tots els teus dubtes.
Pel que fa a la xocolata no t’has de preocupar, és un aliment saludable i pel que dius tampoc en menges tanta. No passa absolutament res si cada dos o tres dies en menges un trosset. Intenta no dir-te a tu mateixa que no vols menjar més xocolata o que has d’estar al menys quatre dies sense menjar-la ja que a les persones no ens agraden gens les prohibicions. Quan tu dius “a partir d’ara no menjaré més xocolata” el que passa és exactament el contrari, de sobte t’entren més ganes que mai de menjar-ne, com quan et diuen que el cap de setmana no podràs sortir perquè estàs castigada, aquell cap de setmana tens més ganes que mai.
Pel que fa a la panxa, ja saps que sempre diem la importància d’acceptar-nos a nosaltres mateixos tal i com som. Tot i així, entenem que sempre hi ha una part de nosaltres que potser no ens agrada tant… és normal. De tota manera, el que si que et recomanem és que en comptes d’intentar canviar-ho a través de l’alimentació ho facis a través del esport. No només és més saludable sinó que també és més efectiu. Els canvis els notaràs en tot el cos, no només en la panxa i això també és important.
Sempre recomanem que a part del esport que feu al institut feu esport 3 cops a la setmana. Tria un esport que t’agradi i si pot ser que sigui de grup. Normalment quan fem esports individuals tendim a avorrir-nos i a deixar de fer aquella activitat. Així que treu-te del cap els batuts depuratius i les dietes i proposat fer esport i seguir una alimentació equilibrada, menjant de tot.
Esperem haver-te ajudat i aquí ens tens per qualsevol dubte.
Una abraçada
Carlota López