Ens preocupa la nostre amiga perquè s'ha enamorat d'un noi que no li fa cas i es riuen d'ella
Hola, la meva amiga té un problema.
Li agrada un noi que es més petit que ella, ens ho ha explicat i hi ha gent que se'n riu d'ella, aquell noi s'enfada molt amb ella sense motiu i de vegades està de bon humor i d'altres no. Amb els seus amics sempre que ella balla és queden impressionats. Nosaltres com a amigues la volem ajudar, també li hem dit que l'engegui, però ell sent "amor" cap a ell i no ho vol fer.
Què podem fer per ajudar-la i que no segueixi patint? què podem fer perquè ens fagi cas? ajuda siusplau!!!!
InterPersonal

Hola Judit!
Entenem que patiu per la vostra amiga si veieu que hi ha gent que se'n riu d'ella... la nostra recomanació és que li feu costat, una quan està enamorada li costa veure segons quines coses, per tant és important que si la veieu patir o veieu que hi ha gent que li fa passar una mala estona la pugueu advertir i recolzar.
No oblideu que no és fàcil que tot això l'ajudi a deixar de sentir "amor" cap a aquest noi, però saber que us té a prop i que li feu costat segur que l'ajuda a ser més realista i anar veient més clarament si li convé o no seguir fent-li cas.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Judit!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat