Estic confosa...
Hola! Tinc parella actualment i l'altre dia vaig sortir de festa. Vaig conèixer a un noi i vaig haber de dir que no pel fet de que jo tinc novio. Ens vem donar el móvil i tot.
Em vaig quedar amb ganes de coneixe'l... És normal o no?
Qué és el que hauria de fer?
Gràcies
InterPersonal

Hola paulalg!
Conèixer gent nova (nois i noies) quan es té parella, és la cosa més normal del món i no hem de deixar de fer-ho pel fet de tenir parella. Però una cosa és conèixer gent nova, nous amics i l'altra és començar a sentir quelcom especial per una altra persona quan es té parella.
Valora tu mateixa si tens ganes de conèixer a aquest noi com un amic o s'ha despertat en tu alguna cosa més. Recorda que si tens parella, has de ser sincera amb tu mateixa i amb l'altra part de la parella. Per tant, el què hauries de fer només ho saps tu. Escolta't i trobaràs la resposta. Per últim, no oblidis que la confiança és la base d'una relació de parella, per tant si comences a sentir alguna cosa per una altra persona, has de ser sincera amb el teu nòvio.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat