OBSESIÓ I RABIA
Hola, tinc una obsesio amb els pits i cul... si no n'entiinc aig de fer algu per aconseguiro.. no se perque pero no amb sento be... desde que vaig passar bullyng per insults del meu desarollament m'he obsesionar en tenir-ne.. es normal?? tinc 13 anys i no estic desarollada..tinc la regle però no tinc res de pits, ni res de cul.. diuen que ve de els genes.. pero la meva familia de part dels meus 2 pares son super tetones, grassonetes... i jo soc la unica de la familia super primeta, alta.. pot desarollada... i la meva pmare amb 10 anys tenia moltes pits.. i amb preocupo molt...
Laura Medrano

Hola guapa,
En primer lloc vull donar-te les gràcies per escriure'ns i demanar-nos consell.
Per les teves paraules veig que t'ho estàs passant una mica malament i que realment estàs bastant obsessionada amb certes parts del teu cos. Com molt bé dius, el físic que tenim depèn de la genètica, i això vol dir que depèn de les diferents coses que hem heretat de la família en general, no només dels pares. S'ha de tenir en compte que les persones no som una còpia del pare i la mare, sinó que cadascú heretem unes parts d'un familiar i altres parts d'un altre: pares, avis, besavis, rebesavis,... Pot ser que els teus pares siguin més corpulents i "tetones" que tu però que tu no ho siguis, possiblement perquè algú de la família també era de constitució prima.
De totes formes pensar en tot això no té massa sentit. El que has d'acceptar és que tens aquest cos i que els pits i cul no podem decidir com els volem tenir de desenvolupats ni podem decidir a quin ritme volem que ens creixin. Com que tens 13 anys, encara tens uns quants anys per davant per anar-te desenvolupant. Fes-te la idea de que en general les noies us desenvolupeu fins aproximadament els 18 anys, per tant, paciència.
Et recomanem que no et capfiquis tant amb aquest tema, ja que per molt que hi pensis, no aconseguiràs que et creixin més els pits ni el cul... només aconseguiràs preocupar-te pel tema i potser t'acabes obsessionant greument, cosa que podria acabar amb problemes d'autoestima. Sempre us dic el mateix: la clau és acceptar-nos tal i com som, així serem més feliços!
Un petonàs!
Laura Medrano