GRANETSSSSSSSSSS
Hola!!! Primer de tot dir-vos que m'encanta que aquest consultori s'actualitzi tant ràpid i que respongueu tant bé sobretot la Laura Medrano!! Us estimooooooooooooooooooo<3 aquí va la pregunta!
El problema es que tinc molts granets per la part del front i del nas. No m'agrada i m'agradaria que em donguessiu alguns consells naturals.
Gràcies us estimo!
Laura Medrano

Hola i gràcies guapa!!! M'han fet molta il·lusió les teves paraules ;)
Mira, el tema dels granets és una cosa totalment habitual en adolescents ja que les hormones fan que apareguin. Per evitar que et surtin no hi ha cap remei, simplement que procuris menjar pocs aliments alts en greixos (embotits tipus el xoriç, la sobrassada, el fuet,..., patates fregides, ) i la carn que procedeix del porc. No es tracta de que deixis de menjar-ne, sinó de que en moderis el consum.
Un cop els granets ja t'han sortit, és importantíssim rentar-te bé la cara cada dia amb sabó (amb el normal de casa o algun que tingui exfoliant) i no petar-te els grans, ja que aleshores et podrien quedar marques a la cara (cicatrius) de per vida. Si vas a la farmàcia i preguntes per cremes o pomades per fer que els granets s'assequin més ràpid, segur que te'n poden recomanar de diferents preus.
Un petó!
Laura Medrano