Ni em coneix, ni la conec i no se que fer..
Hola adolescents.cat! Espero que em podeu ajudar...
Ja fa 3 mesos que em sento atret per una noia, que només la conec de vista.
El cas és que per instagram vaig veure com és amiga d'una amiga meva. D'allà un dia la vaig veure i encara va ser pitjor perquè encara em vaig sentir més atret per ella. Vaig intentar obrir-la per instagram però res. La meva amiga diu que no parla amb desconeguts, i no se que fer. Tampoc vull semblar un interessat amb la meva amiga perquè li parli sobre mi, així que no sé que fer.
Ajuda siusplau! Merci.
InterPersonal

Hola Arnaueet!
Que tingueu una amiga en comú és fantàstic! Ens posa les coses una mica més fàcils!
Aquesta noia fa bé de no parlar amb desconeguts per la xarxa, mai se sap qui hi pot haver darrere. Però tu pots deixar de ser un desconegut si la teva amiga us presenta ;) Parla amb ella, explica com et sents i que et doni un cop de mà! Això no és semblar un interessat, si és amiga teva segur que ho farà encantada.
Començar a conèixer-vos és un gran inici! Així que no perds res en comentar-ho amb la teva amiga!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i molta sort Arnau!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat