Vull trobar-lo....
Hola!
Mai he escrit a la vostre pàgina, però aquest cop m'he vist amb la "necessitat" de fer-ho. Us escric perquè resulta que l'altre dia vaig anar al mc donalds amb la meva família i quan estava fent cua vaig veure un noi perfecte. Total, que ens vam començar a mirar i no ens treie
m la mirada de sobre en cap moment. Crec que va ser amor a primera vista... M'encantaria poder trobar-me un altre cop amb aquest nen, però ho veig molt difícil, perquè no tinc cap info d'ell. No se on viu, ni com es diu, ni tinc el seu num, res de res... I estic una mica "desesperada" perquè el necessito, el vull trobar d'una manera o un altre. Com ho puc fer??! Necessito ajuda siusplau :(
Un peto molt gran! <3
InterPersonal

Hola Paula!
Doncs amb la informació que tens ho tens bastant complicat... el que pots fer és tornar a passar pel McDonalds on el vas veure a veure si per casualitat te'l tornes a trobar.
De totes maneres la nostra recomanació és que no t'obsessionis en accés, pensa que catalogar a una persona de "perfecte" només pel físic, és posar les expectatives molt elevades, ja que en termes absoluts no hi ha ningú perfecte, i per acabar de saber si és amor a primera vista o simple atracció, hem de conèixer a la persona.
A veure si tens sort i torneu a coincidir!
Una abraçada ben forta i molta sort Paula!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat