El meu primer peto amb un noi mes gran que jo!
Hola, estic amb un nen mes gran que jo, 6 anys més, fa un mes que sortim...I fa dies que parlem de fer-nos el peto...Quan quedem i tal, sempre ens quedem mirant, però jo no puc. Però vull!!!
Avui, hem quedat, i aquesta serà la definitiva! Tinc molta por, nose com fer-ho...Es el meu primer peto, i estic segura de fer-ho, però nose...I no vull perdrel! Com es fa? Tinc que tenca els ulls? Com giro el cap? El tinc que abraçar, quan te que durar? I...Tinc que obrir la boca? Tinc mols dubtes.
SIusplau,ajuda. :(
Grácies
InterPersonal

Hola cap!
Primer de tot és important que ho facis en el moment que tu et sentis segura. No es valen les presses ni les pressions. Si t'estima i vol estar amb tu, no el perdràs perquè necessitis més temps per fer-li el primer petó. Per tant, fora presses!
És normal que estiguis nerviosa a l'hora de fer el primer petó, però tots i totes hem passat o passarem en algun moment per això i és tot bastant intuïtiu. La nostra recomanació és que et centris en gaudir, en passar-ho bé i en aquesta experiència tan meravellosa.
Pel que fa a tancar els ulls, tu tries, però tancar-los pot ajudar-te a centrar-te més en les sensacions i segurament t'ajuda. El cap gira'l en el sentit contrari al que el giri ell. La duració la marqueu vosaltres, no hi ha regles. Com ell és més gran, segurament té més experiència, deixa que sigui ell qui et guii.
I el més important, intenta estar tranquil·la, veuràs com flueix de forma natural i de mica en mica aniràs perfeccionant la teva tècnica! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat