es normal?
Hola!
Be, estic una mica preocupada perque soc la unica de les meves amigues que no s'ha liat. Tinc 15 anys. Elles diuen que he d'esperar al noi adequat i aixo, pero i si no arriba? Que faig? Em preocupo?
Moltes gràcies
InterPersonal

Hola Claudia! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. No hi ha motius per a preocupar-te per aquest tema ara mateix. El que et diuen les teves amigues, esperar la persona adequada, és a dir , algu que t'agradi i amb qui et sentis còmode, és important, perquè farà que estiguis més tranquil.la quan es doni la situació. Arribar, arribarà. Ara mateix estàs en un moment a la teva vida en que se t'obren moltes experiències noves, i entre elles gent nova, i enamorar-se i liar-se amb una persona que t'agradi forma part d'aquestes experiències. Ànims! Gràcies per la teva confiança amb la consulta! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga