ams
Hola, m'agradaria ser anonima, el titol no té res a veure amb la consulta però esque ja en vaig una i nose si la heu contestada perque no la trob. El tema ésque desde els 7 anys o per allà els companys de la meva classe m'han deixat de banda, i m'he quedada sense amics, al principi pensava que era que era perque no feia les mateixes activitats extraescolars que elles però despres van anar deixant-ho i seguien passant de jo, hem vaig pernsar que era perque quedaven per els wats ap i jo no en tenien però despres en vaig teniri seguien igual. Jo noi diria que me facin bulling perque això es una paraula molt grosa peò passaen de jo i crec, perque no som sa unica que es perque hi ha una nina que se creu que es la millor que té a tota la classe als seus peus imos posa en contra... A part que tenc els pits molt grosos, duc una 105-110 i a vegades quan correm o això que se moues s'enriven de jo i me diven coses com a tetona i fan coses estranyes, una altre cosa que fan és per l'ask hem fan preguntes un poc estranyes i desegradables sobre els meus pits i ami me molesta però no dic res. Tot això s'ha ajuntat a que pes 70 kilos i faig 1'60 i pues me sobra un poc i fa mig any vaig deixar de menjar però per sort hem vaig poder aturar i no vaig arribar a tenir anorèxia i ara hem tornen venir els pensaments de tornar a fer-ho. No hem sento bé, m'agradaria canviar d'escola, de poble, canviar la meva vida i començar-la de nou però ara amb la crisi i problemes personals, estam palats i no podem fer res. Nescessit d'un amic que no tenc aixi que,que hem recomanes?
Com sabré que heu contestat la meva consulta?
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot, està molt bé que reflexionis sobre el què et passa i intentis posar solució. I també que vegis que la solució o les possibles solucions no passen per deixar de menjar, perquè ja saps el risc que corres. En relació al teu físic (pes, etc.) et recomano que demanis ajuda a un/a professional (dietista, nutricionista) que de ben segur et podrà donar un cop de mà en la dieta, etc. En quan als comentaris i bromes pesades sobre el teu físic, et diria que contestis i et defensis. Aquests tipus d'actituds i comportaments no s'han de permetre i has de poder dir-hi posar límits. Per altra banda, intenta treure i potenciar tot allò de positiu que tens en tu, els teus punts forts (que segur és molt més del què et penses), fes activitats i coses que et motivin i relaciona't amb persones que t'apreciïn. Aprèn a acceptar-te i a estimar-te tal com ets i a ser conscient de les teves necessitats. Ah...i un consell: no et comparis amb els demés.
Gràcies per la teva confiança. Endavant!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat