kr2201
Bon dia, tinc un problema:
tinc 16 anys i estic sortin amb un noi de 17, portem un mes tenint relacions sexuals, però casi mai arribo a l'orgasme, i tampoc es que em dongui molt plaer fer sexe, es a dir, si que men dona però quan el practico no estic molt excitada, fins i tot han arribat haver-hi cops que he tingut sexe amb ell i li he dit que es pares perquè em feia mal les parts intimes perquè no estava suficient excitada, allà baix estava tot sec, per tant em feia molt mal.
Però em preocupa mes el tema que no m'excito amb el meu novio.
S'ha de dir que l'estimo moltíssim i per res del mon el vull deixar.
Em intentat algunes postures i ell m'ha xupat el cony, però tampoc es que m'exciti molt que mel xupi.
Estic preocupada perquè jo vull arribar a l'orgasme.
Que puc fer per excitar-me? Em parlat d'aquest tema i em provat diferents postures però res.
Algun cop després de fer-ho he anat a fer pipi i m'ha sortit una mica de sang (quan ho vam fer no estava molt excitada), es normal?
Anissa Ouali

Hola Keri!
No és estrany que si no apareix excitació, aparegui el dolor! També cal dir que encara que estiguis enamoradíssima de la parella, l'excitació pot no aparèixer, però això no vol dir que no l'estimis.
Et volia preguntar si dediques temps a què el teu cap s'exciti? Pel que descrius sembla que proveu postures, diferents jocs... però tot molt centrat en els genitals o en la penetració.
Un altre consulta, hi ha masturbació individual per part teva? Si és així, quan estàs sola, també passa? Coneixes quines parts del teu cos t'agraden més, i dels teus genitals?, saps que la zona més sensible és el clítoris! Jugueu amb aquestes zones quan esteu junts? I ara si, el teu cap on està? estàs centrada a gaudir, sentir les sensacions, demanar el que vol...
Com veus seria important veure si el que passa és que no t'agrada la parella o que no excitem el nostre cap i cos com ens agradaria!
Respecte al pipi i la sang, quan els genitals no estan lubricats i hi ha moviments que podem fer mal i fer petites ferides. Intenteu anar de mica en mica, i esperar que el cap i cos estiguin preparats!
Espero que les preguntes i alguns comentaris t'ajudin! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali